God kväll!

2011-07-23 @ 19:34:39♥
Ursäka för den dåliga uppdaterningen men nu under sommaren så är jag oftast ute och alltså inte hemma och på kvällarna sitter jag oftast och kollar på film. Men jag ska bättra mig I promes.

Idag så ställde jag klockan så den ringe runt kavrt över tio men jag klicka på stäng av knappen och somnade om till halv tolv. Rikigt skönt var det men jag blev rätt så stressad efterssom jag inte visste när jag skulle åka till stan. Vid halv två så åkte jag till stan med Karolina och jag fick med mig en ögonbryns penna hem för min andra var rätt så gammal... Efter stan så åkte vi och mötte Evelin och Victoria, vi gick till badet och solade benen en stund sedan köpte vi godis och gick runt lite. För en stund sedan så kom jag hem och nyss så åt jag kvällsmat.

Nu så sitter jag och lyssnar på musik osv men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Från H&M.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0