God kväll!

2011-07-25 @ 21:09:32♥
Idag så gick jag upp runt halv tio för mormor och morfar skulle komma hit och jag ville hinna fixa mig lite. Dom kom runt halv elva och då kom även två andra släcktingar till oss. Men vi avr inte här så länge efterssom vi åkte till Svampen och åt lunch, vi firade nämligen min mormor och morfars bröllopsdag (tror dom varit gifta i 50 eller 40 år?) Grattis ni är bäst.♥ Aja, det var jättegod mat och jag hade min fina långklänning på mig men såklart så ska jag råka spilla ner hela klänningen.. Jag är så himla klumpig ibland haha. Iallafall efter vi hade ätit och kollar lite där så åkte vi hem till oss igen och fikade med tårta, mysigt. Runt halv fyra så åkte alla hem och då så mötte jag upp tjejerna sedan åkte vi till Felicia och var där en stund eller ja typ hela kvällen!

För en stund sedan så kom jag hem och snart ska jag kolla på Johan Falk men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Tre bilder på Örebro stad♥ som är tagna från Svampen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0