Hemma.

2011-07-16 @ 23:01:39♥

God kväll!

Idag så tog vi ju bilder elle tog och tog jag hann inte få så många på mig och dom jag var med på har jag inte änns kollat på. Aja, fixar väll det imorgon! Iallafall efter det så åkte vi tjejer hem till Felicia och kollade klart på sista delen av "Tusen bröder" åå dom filmerna är så sjukt bra!! Sedan så gick vi ut och chillade på en snurrsurr (en såndära leksak som sitter fast i marken com snurrar). Jag kom hem runt tio och då så tog jag en lång varm dusch efterssom det var kallt ute och jag var frusen.. Nu så sitter jag och kollar på tve med mamma osv men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Syns att att jag är uttråkad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0