JAg är en pirat..

2011-07-05 @ 17:47:40♥
God kväll!

Jag hann inte blogga innan jag sprang till bussen förut.. Men iallafall vi  hlav tolv så kom bussen som skulle ta oss ut till bondelandet. Jag hadde kollat på fel väg och såklart går vi av på fel hållplats och kommer vilse.. Jag och Karolina tog iallafall bussen in till Mellösa efter någon timme och där så frågade vi faktiskt busschaffisen om vägen och då visade han den, tacktack!! Det var jätte kul att plocka själv och jag fick med mig 4 liter fast vi kunde plockat mera om vi inte blev så osäkra på ifall man fick en bärpåse eller inte men somtur fick vi det! På bussen hem så började mitt öga klia och sen svullnade det upp så jag ser ut som en pirat nu.... Men hoppas det blir bättre snart efterssom jag kyler ner ögat med lite is! Aja, jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Förra veckan nångång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0