Tuttifrutti.

2011-07-09 @ 22:55:19♥
Hej på er!

Förut så mötte jag tjejerna en stund och vi drog till taket och lyssnade på musik och hade det allmänt chill. Jag kom hem runt tio och då så duchade jag. Jag hade även i hårinpackning så nu liktar mitt hår tuttifrutti!*hihi* Det behövdes en inpackning i mitt hår efterssom jag badat så mycket i klor.. Iallafall nu så sitter jag och tar det lugnt i soffan. snart så ska jag nog sova. Men jag bloggar mera senare eller imorgon så ni får hare bra!


DAGENS OUTFIT:

Skjorta utan armar - Gina Tricot
Shorts - H&M




Kommentarer
Postat av: j e n n i f er r

sv: tack detsamma:D

gärna! säg till när du lagt till mej så lägger jag till dej:)

2011-07-10 @ 11:46:22
URL: http://jennifersund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0