13:50

2011-06-08 @ 13:50:10♥
Hej på er!

Idag så började jag klockan nio och vi hade bara städ dag idag(städade ut skåpen oså). Men jag och evelin hade glömmt våra nycklar hemma så vi fick åka hem & hämta dom så vi kunde städa skåpet och byta.. Aja, nu så har vi åttornas gammla skåp tills hösten!*hihi* Efter lunch så fick vi glass och sen slutade vi klockan halv ett. Efter skolan åkte jag & felicia till willys för vi köpte godis tills imorgon. Vi tog även en sväng förbi våran gammla skola och träffade våra gammla undebara lärare!! Iallafall jag kom hem för en stund sedan och nu så ska jag kolla ifall jag ka göra lockar med mig plattång, hoppas det går annars har jag platt imorgon! Jag bloggar mera senare så ni får hare bra.

Jag igår.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0