Hem ljuva hem!

2011-06-15 @ 23:00:30♥

God kväll på er!!

Dom fyra dagarna på stenbodagården har vartit helt underbara! Jag älskar verkligen stället och det är svårt att släppa tankarna. Vädret har väll varit sisådär men det har inte hindrat så mycket. Vi har pysslat, ätit god mat, åkt en sväng till harge badet, haft flera filmkvällar och jag har även paddlat kanot och med det vill jag säga att jag fick panik efterssom vi nästan rammlade i.. Dom söta i mitt rum och några till har också skrämmt mig väldigt mycket för jag är rätt så lättskrämmd. Igår så avslutades sista heldagen men en undebar tre rätters middag och natt hajk innomhus!!
Idag så kom bussen och hämtade oss runt tio så vi var hemma i örebro vid elva tiden, då möttes jag och sandra upp av våra mammor som tog oss till pizza planeten där vi åt lunch! Efter det så åkte jag hem & packade upp, åkte till elgiganten med min kamera för mitt minneskort gick sönder igår så ALLA bilder försvann och jag tog över 500 bilder under dom fyra dagarna... Efter besöket där så åkte jag och träffade evelin och karolina, det var riktigt kul att se dom igen! Under resten av dagen så har vi pratat köpt hello kitty dricka och cyklat i regnet!

Jag kom hem vid nio och då så tog jag en lång varm dusch, nyss åt jag jordgubbar och nu så ska jag sätta på lite musik! Jag bloggar mera senare och hoppas ni haft en bra start på sommarlovet!

Den supergoda Hello Kitty drickan jag drack idag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0