Hemma från Stockholm!

2011-06-30 @ 22:43:23♥
God kväll!

Min dag har varit SUPER bra!!
Dagen började med att jag gick upp tidigt imorse och då så fixade jag mig sedan åkte jag till Scandic där jag mötte upp tjejerna. Tio i åtta kom bussen och då så vinkade jag av mamma sedan satte vi oss på bussen. Bussresan var ungefär två och en halv timma så jag blev lagom rastlös, haha! När vi kom fram så var det strålande sol, varmt och vi hittade ingenstans.. Men efter en stund så började vi hitta och vi höll oss till butikerna runt plattan, några gallerior och några på gatorna. Vi tog Mc-Donalds till lunch, Ben&Jerrys till fika och Subway till kvällsmat på bussen.*hihi* På bussresan hem så fick vi åka en annan buss (en med två våningar) men vi satt nere vid en 4-plats med bord så vi kunde äta oså. Bussen kom tillbaka till Scandic runt nio och då så hämtade mamma mig och vi åkte hem. För en stund sedan så kom jag hem och nyss så har jag duschat oså men jag bloggar mera senare eller imorgon så hoppas ni haft en bra dag!

Det jag shoppade i Sthlm:



Bandeu bh från Bik Bok - 129/kr.

Bh från Lindex - 99/kr.

Spets trosor svart,vit och limegul från Gina Tricot - 159/kr Lila spets trosor från H&M - 30/kr.
Bikini från H&M - 50/kr per del.

Mjukis shorts från Gina Tricot - 79/kr.

Midjekjol från Vero Moda - 179/kr, dålig bild jag vet men ljuset blev fel.

Skjorta utan ärmar från Gina Tricot - 199/kr.

Transparent tunn tröja från Gina Tricot - 99/kr.

Linne från H&M - 50/kr.

Cheapmonday linne/tunika från Weekday - 63/kr. 

Solglasögon från H&M - 59/kr.

Parfym från H&M - 39/kr

Sen köpte jag två nya näspiercingar och en ny hårinpackning!
Det var nog allt jag köpte idag i klädväg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0