17:03

2011-03-26 @ 17:02:59♥
Hejsan!

Idag så åkte jag ju och mötte karolina. Vi cyklade till stan för hon skulle byta en tröja sen så var vi kvar där och jag hittade ett snyggt litte på monki som är öppen i ryggen haha jag har velat haft ett sånt linne sjukt länge!! Sen så var det modevisning i gallera vågen så vi kollade på den och jag tog några bilder men jag vet inte om dom blev bra.. Aja efter det åkt vi och köpte glass och satte oss vid slottet. Vi gick även in i slottet på en utställning!! Ja, och det var bar vi där inne så det var faktiskt ganska så läskigt.. Sen gick vi en vänna till på stan fast vi kollade bara. Efter en stund så gick vi och hämtade cyklarna och cyklade hem, nyss så kom jag hem och nu så sitter jag med hög musik och pratar med tjejerna.

Jag ska ladda in bilderna från kameran snart så jag bloggar mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0