God kväll.

2011-03-27 @ 21:11:13♥
Hejhejhejhejhej!

Har ni haft en bra dag? Det har verkligen jag haft!

Vid ett så åkte jag och mamma upp på stan och mötte sandra & hennes mamma. Vi gick runt lite och kikade i affärerna sedan gick vi till en resturang och åt lunch. Sen gick vi runt lite till, jag kollade på nya converse som jag ska köpa weei! Efter det så gick vi till konserthuset där modevisningen var. När vi kom in så fick vi goddiebags som jag inte kollat i än haha! Jag och sandra träffade även två saknade kollo ledare som var vakter, sjukt roligt! Klockan sex började modevisningen och det var jätte bra och roligt att kolla på, jag tror att jag tog cirka 200 bilder.. Men det var as svårt att få bra bilder där inne efterssom det var olika ljus hela tiden fast några bra bilder fick jag ju! Efter modevisningen så gick jag och mamma till bussen och tog den hem.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på big brother och snart så ska jag gå in & duscha och ta kort på sakerna jag fick i goddiebagen men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0