God kväll.

2011-03-29 @ 18:44:46♥

Hej på er!

Idag så började hela skolan dagen med att kolla på hockey.. Efterssom skol laget spelade semifinal men dom förlorade. Aja, efter det så hade vi lunch sedan epa och sen var dagen slut eller nästan iallafall, det var bara dans kvar! Efter skolan så åkte jag hem och sedan satte jag mig och pluggade med matten efterssom jag har prov på fredag.. För en stund sedan så blev jag klar och nu så sitter jag och kollar på tve och lyssnar på musik, om en stund ska jag gå och duscha sen fixa lite! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra.

                            Karin                                                                  Gammla bettan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0