God kväll!

2011-03-19 @ 19:57:12♥

Idag så åkte jag ju upp på stan med tjejerna och först så gick vi in på rut mfl för jag skulle ju kolla på leggings & dom blev mina efter tio minuter!*hihi* Sedan så gick vi runt lite och efter det åt vi bakad potatis på la bugette, sjukt mysigt! Sen så gick vi runt lite till och in till bikbok där hittade jag en tröja som jag köpte och den har jag faktiskt velat haft jätte länge! Iallafall efter några timmar så gick vi till Java och fikade, haha jag mådde illa efter allt.. När vi hadde fikat klart så åkte vi hem till karolina och vilade..! Sen gick vi ut och nyss så kom jag hem, nu så ska jag duscha sedan sätta mig och kolla på tve. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag!

Hörs sen.




Utan blixt.

Med blixt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0