God morgon

2011-03-03 @ 11:54:08♥

Eller ja, det är inte så "god" morgon.. Som jag skrev igår jag har sjukt ont i halsen och det blev värre så jag kan knappt prata nu.. Och det blev ingen skola för mig idag, jag hatar verkligen att vara hemma och vara sjuk det är faktiskt grymt tråkigt och jobbig för den delen! Jag vaknade iallafall nyss och jag är fortfarande trött, fast jag vill inte sova hela dagen*hihi* Iallafall jag gjorde te till mig själv nyss också och hämtade mera halstabletter, det behövs verkligen och jag hoppas att jag kan gå till skolan imorgon! Haha, saknar ju mina vänner.. Nu så ska jag kolla på topmodel så jag bloggar mera senare men ni får hare bra!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0