hemma ifrån skolan

2011-03-24 @ 15:55:15♥
Hejsan!

Jag vill börja med och skriva att min dag har varit super bra!! Och jag känner mig mycket bättre eller lite iallafall. Iskolan så hade vi först NO och då fick vi går runt och kolla vilka saker som ledde ström och det var faktiskt roligt. Dom andra letionerna var också bra och vid två så var det "film tajm" åttorna hade gjort filmer som längan satt och kollade på. Vi fick popcorn och dricka & det var rätt så roligt att kolla på filmerna! Vi fick även sluta en halvtimme tidigare. Efter skolan så åkte jag hem och när jag kom hem så tog jag lite bilder som jag lägger ut senare i think! Aja, om en stund så ska jag byta om oså men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0