God kväll!

2011-05-22 @ 18:49:45♥

Hej på er!

Imorse så gick jag upp hlav nio och då så åt jag frukost sedan fixade jag mig efterssom jag skulle ju på sandras konfirmation. Det var roligt och jag tog massor av bilder men jag orkar inte ladda in dom nu så det får bli lite senare eller imorgon! I kyrkan så sjunger man ju i en psalm bok och jag slog upp fel sida så jag stog och sjöng en annan sång medans alla andra sjöng den sången som man skulle, lite pinsamt iallafall... Aja, när den var slut så åkte vi till en lokal och åt jätte god mat och fikade tårta! Vid halv tre så åkte jag hem och bytte om sedan åkte jag vidare till karolina där evelin och felicia också var. Vi gick ut en stund sedan åkte jag hem.

För en stund sedan kom jag hem och nu så sitter jag med tjejerna i skype. Men nu så ska jag äta så jag bloggar mera senare!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0