God kväll!

2011-05-12 @ 18:52:12♥

Imorse så regnade det lite och sedan blev det fakitskt fint väder! Haha, jag gick hela dagen och väntade på regn, jag tycker lixom det är mysigt att sitta och jobba till det i skolan!? Jag skulle egentligen haft NO i morse men vi åkte till haga och skulle kolla på bild utställningen i bibbloteket men det öppnade tio och vi var där nio så vi köpte godis och satte oss där och väntade. Medans vi var där så slapp vi ha en lektion så vi hade bara ett långt SO pass innan lunch rasten, skönt! Efter skolan så åkte jag hem och vilade lite sedan bytte jag om och cyklade upp till stallet.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag & kollar på tve, om en stund ska jag äta sedan duscha! Jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Ingen bild idag häller men jag lovar er nya bilder imorgon eller så!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0