God kväll.

2011-05-18 @ 18:29:23♥
Hej på er!

Idag så hade jag ju sovmorgon och det var skönt. Sen så åkte jag ju till gustavsvik med klassen och det var riktigt roligt efterssom det var länge sedan jag var där och badade! Annars så har skoldagen varit rätt så jobbig, jag har varit trött och hungrig. Vi stannade även kvar på studiehjälpen och tränade på dansen tills imorgon efterssom det är dansuppvisning då, det ska bli jätte kul!

Jag kom hem runt halv fem och då så städade jag lite i mitt rum och kollat på tve. Ursäka för att bloggen är så sjukt tråkig nu men jag har inte orkat. Aja, nu ska jag gå och äta lite kvällsmat så jag bloggar nog mera senare men ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0