Hemma.

2011-05-17 @ 18:11:44♥

God kväll!

Vid ett så åkte jag och dom andra upp på stan för jag skulle köpa hängslen och halv två så började ju dansen. Det gick bra och det var skönt att dansa faktiskt! Efter dansen så åkte vi till jenny för evelin och felicia skulle göra sin behandling. Somvanligt så var det jätte kul att träffa henne och vi skulle komma dit en gång till fast så ska vi få ansiktsbehandling, skönt! När vi gick hem så började det regna lite smått och när jag var hemma var jag genomblöt.

För en stund sedan så kom jag hem och nu så har jag bytit om och ska snart äta lite kvällsmat. Jag hoppas ni haft en bra dag så bloggar jag mera senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0