Krock knock.

2011-05-10 @ 15:39:48♥
Hejsan!

Imorse så vaknade jag av att jag frös sjukt mycket sen så var det sjukt fult väder imorse så jag satte på mig varmaste kläderna.... Det började vi varmar eoch varmare under dagen och tillslut så blev det precis som igår. Aja, skolan var bra och dansen med fast det var jätte varmt igen och ingen hade ork i kroppen för att dansa men det gick ju bra ändå. Efter dansen så cyklade vi hem och påvägen hem så krockade jag och evelin HAHA men hon hann hoppa av cykeln och springa undan en bit och jag låg bara där på hennes cykel med min över mig. Sen forstsatte vi hemmåt. För en stund sedan så kom jag hem och nu så ska jag lägga mig i solen och försäka få lite färg men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

Bilden tagen i söndags!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0