Ny kategori: intressen.

2011-05-08 @ 22:08:02♥

Och ett utav mina intressen är ju dans. Jag dansar tre gånger i veckan(eller bara två nu) och det är med Nerikes dansinstetut där dansar jag med evelin och karolina och kulturskolan som jag dansar på i dansprofilen iskolan. Jag älskar dans och jag ångrar verkligen att jag slutatde när jag var mindre. Jag började på disco när jag var fyra år och gick på det i tre år tills jag bytte till bugg och jag slutate på det efter ett år. När jag dansade det så gick jag på knut säborgs dansskola. Och somdagt jag ångrar så sjukt mycket att jag slutate på disco tänk vad duktig jag hade varit nu.. Menmen i höst så ska jag börja tävlingsdansa med tjejerna och det kommer bli asgyrmt vi går även upp i guld 14+ i discodans det ska också bli jätte kul att slippa alla "små" jobbiga i våran grupp.

Tänk, vi kanske är så här duktiga om några år! ↓



Nu: Lägga mig i sängen och kolla klart på big brother, jag bloggar mera imorgon så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0