Tråkigt, lista.

2011-05-31 @ 21:00:56♥
Älskar låten!!






1. Vem är du? Moa.
2. Hur gammal är du? Hela 14 år.
3. När fyller du år? 3 Januari...
4. Har du egen dator/tv? Båda två.
5. Går du på några sporter? Dans och ridning.
6. Vilken årstid är bäst? Sommar!♥
7. Har du bilddagboken? Heh, ah..
8. Har du facebook? NEJ... fast jo!!
9. Har du twitter? Ömmh, nej.
10. Är du irreterad just nu? Aah.
11. Isåfall på vad? En flyga som inte vill sluta irretera mig.
12. Vad har du gjort idag? Skrev det i förra inlägget!
13. Har du några vänner? Ja, världensbästa!!
14. Vad ska du göra på sommarlovet? Ska till stenbodagården i några dag i början sedan ska jag väll leva livet med vänner osv.
15. Skriv tio saker som du älskar/hatar:
    1. Älskar att få komplimanger.
    2. Hatar verkligen när folk leker "blonda" och säger te.x: Ahmen varför frågar du mig,? Jag är ju typ blond!??!
    3. Hatar dryga människor och då menar jag verkligen hatar.
    4. Älskar att det snart är sommarlov.
    5. Älskar min mamma & familj!
    6. Hatar när någonting inte blir som planerat!
    7. Hatar när folk ljuger och inte vågar stå för det dom gör.
    8. Älskar min och mina vänners humor*hihi*
    9. Älskar att fota även fast jag kanska inte är bra på det!
   10. ÄLSKAR ATT VARA MOA.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0