Alla Helgons dag.

2011-11-05 @ 18:58:38♥
God kväll!
Idag så gick jag och mötte Evelin & Karolina vid skogen och vi gick in med kamrorna i högst hugg. Vi tog nämligen naturbilder. Jag har inte hunnit kolla på dom än men några blev säkert bra! När vi hade fotat klart så gick vi hem till Karolina och väntade tills klockan blev fem för då gick vi till kyrkan och träffade konfa gruppen för kyrkogårdsvandring. Det var verkligen riktigt fint på kyrkogården med alla ljus som lyste upp hela gården. Klockan sex så ringde klockorna in för gudstjänst men den var inte jag med på eftersom jag ska ut och äta med familjen och sandras familj. Mysigt, det gjorde vi förra året också! Iallafall snart går bussen så jag ska väll ta och fixa mig lite men jag bloggar nog mera senare så ni får hare bra!

JUSTÄ, min meny har hoppat ner och jag orkar inte fixa det nu. Den kan ha hoppat ner av sig själv och fixas till automatiskt.. Får bokstavligt damp när sånt händer!!


Ingen bild häller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0