Doll.

2011-11-04 @ 21:20:14♥
God kväll!
Idag så åkte jag hem till Felicia och var där hela dagen. Senare runt fyra så gick vi till willys och köpte choklad, har varit så himla sugen på det hela dagen!! Vid sex så hade vi fixat oss sedan traskade vi upp till elsfesten i karslund. Jag och Karolina klädde ut oss & satt i fönster, buskar, gräs och kollade på folk som blev livrädda och sprang iväg. Riktigt roligt var det iallafall. Men tyvär så blev vi inte kvar så länge fast det var skönt att komma in till värmen. Nu så sitter jag och kollar på Idol och dricker fanta. Hoppas ni haft en bra dag så bloggar jag mera senare.
Haha, bjuder på dom hära bilderna.

Kommentarer
Postat av: Emma

vabra :D

2011-11-04 @ 22:05:39
URL: http://emmaaaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0