GRimm.

2011-11-17 @ 21:43:32♥
God kväll!
Imorse så skulle jag på bio med klassen och jag gick ut till bussen i tid osv. Mn bussen kom aldrig så vi kom sent. Blä hatar bussarna, dom kan aldrig hålla tider aldrig! Jag satt vid busshållsplatsen i en halvtimme och frös. Jaja, dagen var förövrigt bra, snabbt också för den delen. När jag kom hem så bytte jag om och tog bettan upp till stallet. När jag kom hem så duschade jag och åt kvällsmat.
För en stund sedan så kollade jag på Grimm. Åååhi, det är så himla bra!
Haha, förra året.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Sv: Konstigt för jag fick denna kommentar av dig:



CMOA.BLOGG.SE om Modell/skådis frågestund svar del 2:

men det var inte alla frågor ju, var e mina? :( :)

Denna kommentar är inte godkänd. IP: 83.233.210.156

2011-11-17 @ 21:48:10
URL: http://nickys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0