New clothes.

2011-11-30 @ 20:42:53♥
God kväll!
Idag så gick jag upp för tidigt redan klockan 6. Trodde bokstavligt att jag skulle skulle somna inne på toan eller något.. Jag tog bussen tio i sju upp på stan med Karolina för VIP shopping inne på H&M. Hihi, vi fick frukost och det var 20% på hela butiken så det blev riktigt bra pris. Jag hittade inte så mycket som jag riktigt ville ha men lite fick jag med mig hem.
Efter det så åkte vi till skolan somvanligt och dagen har varit bra. Jag slutade klockan ett men det blev att jag stannade kvar till fyra ungefär och gjorde en rest i engelska och pluggade på NO´n som jag har prov på imorgon. När jag kom hem så gjorde jag en uppgift som jag har i bilden.
Nyss så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag och kollar på tve.
Oversize skjorta.
Blus, fram.
Blus, bak.

Hittade likadan ring fast i grön men tappade den på golvet och inna jag hann ta upp den så hade någon redan tagit den..

Kommentarer
Postat av: felicia

Jag vet inte ifall om jag ska komma.. Men måste bara det! :)



Kul att du är med ! ((:

2011-12-01 @ 08:11:20
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0