Sista träningen på året.

2011-11-29 @ 22:17:52♥
God kväll!
Skoldagen har varit super bra och på hemkunskapen bakade vi julbak. På skoldansen så dansade vi med sjuorna och niorna. Allting kommer bli asbra på fredag, taggad! Iallafall efter skoldansen så gick jag till glitter och köpte en earcuff. Sen åkte jag hem och ringde min praoplats, awesome. Nästa vecka och veckan därpå så har jag prao, jag ska praoa på dagis. Senare så åkte jag till dansen med tjejerna och det var sista träningen på året.
Nyss så kollade jag på desperate housewives. Jag ska snart gå och lägga mig för imorgon så måste jag gå upp ännu tidigare än vanligt..
Jag bloggar mera imorgon och hoppas ni har en bra dag.

Kommentarer
Postat av: felicia☺

Så fin! Ska du gå på tjejträffen / julmiddan ( tjejkollo ) ? :)



Lust att vara veckans blogg ?!

http://feliciarydins.blogg.se/2011/november/tavling-veckans-blogg.html



Det skulle varit rolig om du var med! :)



kram ♥

2011-11-30 @ 18:15:15
URL: http://feliciarydins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0