God morgon!

2011-10-31 @ 10:15:54♥
Igår så bloggade jag inte för jag orkade verkligen inte stäcka mig efter kameran och ladda in bilder..

Gårdagen började med frukost och sedan rullade den på. Jag åkte upp på stan en stund med Karolina, jag köpte ny smink borttagning och hon puder. Sedan åkte vi till marieberg?! Och var inne på nästan alla affärer från djur och klädaffärer till K-ruta, haha! Jag kom iallafall hem runt sex och då så åt jag kvällsmat. Sen kollade jag på beck osv.

Nyss så vaknade jag och idag så träffar jag nog tjejerna. Men nu ska jag äta frukost så jag bloggar mera senare.
Kunde ju sova bra efter filmen..

Kommentarer
Postat av: Anonym

var den läskig?

2011-11-02 @ 22:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0