LOL på era ambitioner.

2011-10-28 @ 19:50:57♥

Fredag HÖSLOV!!!

Hej på er.
Idag så hade jag NO prov och det gick väll bra men jag kunde gjort mycket bättre! Efter skolan så åkte jag upp på stan med Karolina och skulle fixa paro plats men gör det nästa vecka istället. Jag handlade ett par örhängen och hämtade up bio biljetterna!! Vi tog även bussen till willys och köpte massa godis sen bussen till stan igen för att hoppa på 27:an hem. När vi väntade så kom det en kille som sjung lite rock för oss, haha. Trodde seriöst jag skulle , kunde verkligen inte hålla mig och inte dom andra runt om häller.

När jag kom hem så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag här framför datorn och lyssnar på musik. Iallafall jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0