ÄNTLIGEN TILLBAKA!

2011-09-22 @ 15:44:19♥
Hej på er!

Puuh, jag har inte kunnat bloggat eller gjort någonting annat på datorn efterssom mitt internett här hemma slutade fungera för ngåon dag sedan.. Men nu så är det igång igen, toppen!!

Iallfall igår så vad det idrotts dag på GIH i regn, det var kallt och blött men lite roligt var det endå. Min länga tävlade mot Ae1 alltså A-klasserna. Men våran länga vann ju som vanligt så det var ju också roligt!



Idag så var skoldagen riktigt jobbig efterssom jag vaknade upp med två stora påsar under ögonen.. Drog på mig mjukiskläder iallafall och lite smink sedan tog jag bettan till skolan. Men ändå så var det en ganska så skön dag för vi hade ingen idrott utan vi fick ha "teori". När jag kom hem så kollade jag i blevlådan och fick se skolfottorna, ååå som jag har längtat!! Jag blev ganska nöjd med klassfotot och på enskilda fotot, bättre än förra året iallafall.
Nu så har jag gjort iårdning lite varm choklad och ska snart traska upp till stallet men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0