God kväll!

2011-09-08 @ 21:32:33♥
Hej på er!

Äntligen har jag satt mig i soffan haha. Iallafall skoldagen idag var bra och på idrotten så gjorde vi inte så mycket som förra gången. Efter idrotten som var mina sista lektion så åkte jag hem och drack minst 1 liter vatten och sedan bytte jag om för att åka till stallet. Ridningen gick riktigt bra och efter den så vet jag inte hur länge jag var kvar där haha?! Kom iallafall hem efter typ en timma efter jag slutat. När jag kom hem så satte jag mig och pluggade lite och efter det åt jag. Nu så ska jag gå och duscha sedan lägga mig i sängen och kolla på tve!

Jag bloggar mera imorgon så hoppas ni haft en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0