Söndag.

2011-09-25 @ 20:10:01♥

God kväll på er!

Börjar inlägget med att jag inte kunnat blogga för internet här hemma slutade fungera igår igen.

Iallafall dagen började med att jag gick upp och åt frukost sedan fixade jag mig lite snabbt för jag skulle iväg till kyrkan på högmässa. Det var faktiskt rätt så roligt eller ja mer avslappnande, behövde inte tänka på något mer än vad som sas i kyrkan osv. Efter så fick vi konfermander fika i försammlingshemmet. När allt var slut åkte jag och tjejerna till en lekpark och satte oss där i någon timme innan vi åkte till Karolina för att kolla på film. Vi kollade på filmen "Friends With Benefits" och den rekomenderar jag.

Vid femtiden så trampade jag och familjen iväg till familjen Granberg för att Ida fyllde år igår, grattisgrattis! Vi pratade, fikade och hade det trevligt. För en stund sedan så kom jag hem och nu så sitter jag och kollar på tve. Imorgon så är det skola igen och den här veckan ska bli en bra vecka har jag bestämt, hehe! Men jag bloggar mera senare så ni får hare bra!

En Google bild från filmen "Friends With Benefits"




Kommentarer
Postat av: Ellinor plamboeck

Superfin blogg och supersöt var du dessutom!

Följa varandra via bloglovin? :D

Om du gillar min blogg förstås, kika gärna in! :D

Ellinorplamboeck.myshowroom.se

2011-09-26 @ 17:07:53
URL: http://ellinorplamboeck.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0