True talent.

2011-09-11 @ 19:48:33♥
God kväll!

Tidigare idag så skrev jag ju att jag skulle ut och åka inlines och det gjorde jag också. Fast när det entligen blev uppehåll från regnet och jag hade mött upp Evelin och Karolina så skulle det börja regna igen. Vi åkte iallafall till Willys och runt där omkring en stund innan vi tog oss tillbaka till haga för att köpa chokladpudding och coca cola. Vi åkte hem till mig efter det och kollade på filmen "World Trade Center" efterssom det är ju 10 år sedan idag. Filmen berörde mig riktigt mycket och jag ryser fortfarande..

Nyss så åt jag kvällsmat och nu så sitter jag och kollar på True Talent. Iallafall jag bloggar mera senare så ni får hare bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0