Home.

2012-01-08 @ 21:59:12♥
God kväll!
Dagen tillbringades hemma hos Karolina med Evelin tills klockan var fyra ungefär, då gick bussen till stan. Vi satte oss på Mc-Donalds och åt varsin Happy Meal innan bion. Mötte upp Felicia halv sex och sedan började bion. Måste bara säga att den här Twilight filmen var den bästa av dom alla! Så himla bra, längtar redan tills part 2 kommer ut!
Kom hem för en stund sedan och nu så har jag precis duschat! Nu så ska jag sätta mig framför tven en stund innan jag går och lägger mig, ska försöka somna tidigt idag eftersom skolan börjar igen på Tisdag. Jag bloggar mera imorgon så hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

sv: härligt! :D

2012-01-08 @ 22:39:44
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0