Snö igen.

2012-01-15 @ 21:29:55♥
God kväll!
Vaknade runt elva idag och det känns så skönt att jag inte ställt klockan på någon tid den hära helgen. Annars så brukar jag ställa klockan på nio typ för att bli "tröttare" på söndag kvällen haha..
Jag har iallafall inte gjort speciellt mycket idag förutom att plugga och sedan på kvällen så åkte till kyrkan med tjejerna för vi hade konfrimations möte om polen osv, roligt!
Kom hem för en stund sedan och ska precis hoppa in i duschen.!
Justä, det har kommit snö igen, det är askul med snö men om det försvinner lika snabbt så behövder det inte komma.

Kommentarer
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn

Sv Jodå det är alla tiders med mig :) Rätt trött efter idag bara, men nu blir det snart sängen :) Vad ska du gör imorrn?

2012-01-15 @ 22:34:45
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
Postat av: sandija-döv-fotografier

vad har du gjort idag? ;D

2012-01-15 @ 22:58:18
URL: http://kwieien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0