VÄLDIGT BRA DAG!

2012-01-03 @ 23:35:11♥
God kväll!
Somsagt blev jag ett år äldre idag, haha är så himla glad. Jaja, släckten kom hit runt lunch, vi firade mig med tårta och presenter! Blev jätte nöjd över det jag fick, orkade tyvär inte ta kort på allt men tog kort på lite! Sandra, Maria och Martin kom över en stund också, trevligt!
Senare åkte jag ut med mamma och kom hem för en stund sedan. Hoppas ni haft en bra dag, för det har jag haft!
Här är några födelsedagspresenter.

Två smink"böcker" med ögonskuggor och en spegel i hihi!



Fick en ny plattång eftersom jag hade tejpat ihopp den gamla..



Fattar inte hur jag orkar skriva "Tack" till alla som skriver "Grattis" till mig på facebook!?!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej



Vill du vara med i min dagensblogg??;)

http://justlj.blogg.se/?tmp=04093549



Kram!♥

2012-01-04 @ 09:49:33
URL: http://justlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0