Home again.

2012-06-20 @ 23:08:52♥
Jag och min fina vän, Jasmine.
Hejhejhejhej.
I lördags så åkte jag iväg till stenbodagården med gamla vänner. Det väcker många minnen att åka dit då och då, det stället jag brukade spendera 2 veckor av mitt sommarlov. Att bara komma dit och lämna civilisationen ett tag är helt obeskrivligt underbart! Det har varit en riktigt bra början på sommarlovet och nu börjar även vädret bli fint.
Träffade tjejerna idag när jag kom hem och vi har mest suttit och pratat om allt som jag/vi missat när vi inte setts på några dagar. Kom hem för en stund sedan och nu så ska jag ta en varm dusch! Har massa bilder som jag ska lägga upp, håll utkik. Hoppas ni haft en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0