Förkyld.

2012-05-28 @ 10:58:17♥
God morgon!
När jag vaknade imorse så mådde jag inte bra alltså min näsa är igentäppt och halsen gör ont. Så jag fick stanna hemma idag. Just ju så sitter jag och kollar på förhäxad och väntar på att sjunde himlen ska börja. Annars så har jag rätt så tråkigt, kanske ska börja på en ny bloggdesign? Får se. Är hungrig också så ska nog äta lite frukost snart.

Juste, jag och tjejerna köpte årets bästa köp i helgen, en högtalare bas. Ljudet är riktigtriktigt bra, den kostade några hundralappar med totalt värt det! Skitsnygg är den också och den kommer följa med oss överallt i sommar, WOOPWOOP.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vart är den ifrån?:D

2012-06-19 @ 19:44:50
Postat av: Anonym

Vart köper man den:)

2012-06-21 @ 11:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0