Att känna oro är som att betala ett lån som man än inte tagit.

2013-04-07 @ 21:20:12♥
Söndag. Alltid samma visa, går och lägger mig sent på lördags natten även fast jag ska upp tidigt på söndags morgonen. Kom i alla fall upp och cyklade iväg till gymmet. När jag kom hem så duschade jag och åt osv sedan har jag suttit i soffan nästan hela dagen och kollat på Andra Avenyn. Kände inte för någonting annat idag faktiskt. Imorgon så är det måndag och ännu en vecka med massor av skolarbete väntar. Kommer få reda på vad för ämne det blir på nationella provet i SO, kommer att ha en vecka på mig att plugga på det.
Haft en rätt så bra helg i alla fall, hoppas ni med haft det bra, vi hööörs.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0