Sunny evening.

2013-04-01 @ 18:56:00♥
1 April idag dåra, ingen ide alls att tro på vad någon skiver eller säger till en. När klockan blev 00:00 bombades facebook med massor av statusar som var aprilskämt, typ, oj råkade krocka bilen, mitt hus brann ner nyss. Haha helt onödigt egentligen.
 
Kom hem från mormor och morfar för ett tag sedan, firade Påsk ännu en gång, 3 dagen i rad. Har förövrigt sovit nästan hela dagen, medans alla andra satt och pratade så låg jag och sov, lyckat. Gick och la min runt 4-5 inatt så lär ju inte kunna somna tidigt idag. Imorgon så börjar skolan igen, vilket jag faktiskt är lite taggad på helt utan anledning. Har haft ett super bra påsklov hoppas ni haft detsamma, kraaam.


Kommentarer
Postat av: Klara

Uppdatera med mer bilder! Snälla,
Bra blogg annars!
Kan du länka dina vänners bloggar? Typ Karolin och Evelin

Tack

2013-04-03 @ 21:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0