Lite sådär ja.

2013-05-16 @ 22:12:00♥
Brukar du komma i tid?: de kallar mig tidsoptimist..
Hur lång är du?: 164,5
Kan du laga mat?: kan laga nudlar & lite sånt.
Vad jobbar du med/pluggar du?: slutet av högstadiet mannen
Vad har du på dig just nu?: shorts och en goosssig tröja
Var fick du dina senaste pengar ifrån?: mormor hihihi
Vad hade du sönder senast?: ehhe minns inte
Varm favoritdricka?: nyponsoppa
Favoritdricka när du är riktigt törstig?: alltid törstig men loka eller coola
Alkoholhaltig favoritdricka?: cider
När gjorde du senast något riktigt dumt?: beror på vad hehe.
Vad ska man göra för att få dig irriterad?: stressa mig hahahha
senaste person du ringde?: mor min 
Senaste person som ringde dig?: evelin tror jag
Vad drack du senast?: looooka
Vill du ha barn?: 3 små madafuckers
Har rakat dina ben någon gång?: never

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag?: typ 78 eller nåt
Attraheras du av män med skägg?: noo eller det beror på om det passar eller inte
Brukar du baka?: neherruuu 
Är du nöjd med ditt liv som det är nu?: ja det är helt perfa
Vilken låt lyssnade du senast på?: apollo, gaaah bästa låten
Har någon annan sovit i din säng inatt?: ja hihih sotis
Vilken svordom använder du mest?: fan eller helvette maybeee
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?: naah eller det beror ju på om jag är på bildhumör
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?: beror ju på mur mycket, men kanske en resa eller kläder, tillbehör till kameran,tv,data osv.
Kan du vissla?: vissla is my thing bitches
Tittade du på tecknat när du var liten?: gör fortfarande
När flög du senast?: nyss, landade nyss

Har du gråtit offentligt?: hahha jaa...
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?: maybe, vill ha en tatuering men vet inte vad lixoom
Vad har du med dig in på bion?: popcorn annars får det va
Vad har du för väder?: apbra eller nu har ju solen gått ner men endå
Vilken är din favorit drink?: min egnaaaa, halllåååå
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?: för att vara helt klarvaken typ 8/8 ½
Är dina dagar fullbokade och stressiga?: not anymore
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?: pratar aldrig har inte sagt ett ord på 4 år
Hur gammal blir du nästa födelsedag?: 17 bast
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?: fuck the wolrd i´m a panda

Tycker du om att krama folk?: bara gossiga björnar
Äger du en digitalkamera?: jaaaaa
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?: borde man blivit de..?
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?: inte förens nu..
Är du mörkrädd?: tänder alla lamor när jag är ensam, så ja
Tre saker du alltid har med dig?: my telebobo, min väska, pengar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0