En såndär söndagslista

2013-10-06 @ 22:27:00♥
1. Hur gammal är du om fem år? tjugoett
2. Vem var den sista du träffade? evelin
3. Hur lång är du? senast jag mätte mig 1.64 så typ ah
4. Vilken var den senaste film du sett? the wow, channing tatum♥
5. Vem ringde du senast? feffefelicia
6. Hur löd ditt senaste sms och från vem? något om prasselbyxor från tjejerna
7. Var är dagens planer? ingenting med tanke på att det är kväll
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? beror på, när man ska försöka förklara så lutar det mot ringa haha, sämst på att förklara saker via sms här dåra
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? man kan vell säga skilda
10. När såg du senast din mamma? nyss
11. Vilken ögonfärg har du? blåa, like the heaven
12. När vaknade du idag? runt tio skulle jag tro
13. Har du någon gång hittat en katt? nopeee inget jag tänkt på iallafall
14. Vilken är din favoritplats? det beror ju på men hos dom jag tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? där jag inte trivs
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? om tio år så har jag gjort klart min skolgång förgott, hoppas vara med någon jag tycker om och har världens finaste lägenhet i stan
17. Vad skrämde dig som barn? oj, mycket skrämde mig som barn haha men han i skulet i filmen "Det brinner" 
18. Vem fick dig att skratta senast? smset om prasselbyxor
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet knappt vad det är men nej det tycker jag inte, dom finns vell fortfarande att köpa?
20. Har du stationär eller bärbar dator? har båda men använder nästan bara min bärbara
21. Sover du med eller utan kläder på dig? beror på hur varmt det är
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5
23. Hur många landskap har du bott i? bara ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? -
(obs, är fan inte seriös på bilden ahhaha...)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor eller barfota, så nice att lufta tossingarna
26. Är du social? ja men det kan man vell säga, det beror oftast på vilket humör jag är på
27. Vilken är din favoritglass? DEN ROSA I BLANDPAKETET alltså jordgubb
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? skulle resa bort med familj eller vänner, spara och leva livet
29. Tycker du om Kinamat? jaaappp
30. Tycker du om kaffe? jaaappp på den också
31. Vad dricker du till frukost? te eller ingenting alls, är ingen frukostmänniska
32. Sover du på någon särskild sida? oftast på rygg
33. Kan du spela poker? JAA
34. Tycker du om att mysa? bästasomfinns 
35. Är du en beroendemänniska? det beror på men oftast, ja
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej inte vad jag kommer på..
37. Vill du ha barn? yeesss
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska kan säga hej på spanska också
39. Har du någonsin åkt ambulans? har suttit i en, det räknas!!
40. Föredrar du havet eller en pool? man kan inte välja på det här
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder, mat, fiesta, familj &vänner ja så som alla andra ungefär
42. Äger du dyra smycken? det gör jag säkert men använder inte smycken så ofta
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? kanelbulle, åt en idag istället
 45. Vem är den roligaste människan du känner? hahahha asså har så många härliga & roliga människor runt omkring mig så vet inte ens själv
46. Välj ett ärr på din kropp? det på kinden för det har swag
47. Vad har du för ringsignal? vanliga Iphone ringtonen såklart
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja massor hihi
49. Flirtar du mycket? kan jag nog inte påstå haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma och ute
51. Kan du byta olja på bilen? nej har inte hunnit de än
52. Har du fått fortkörningsböter? så snabbt går inte bettan
53. Vilken var den senaste bok du läste? minns inte, det var säkert någon från skolan i 9an
54. Läser du dagstidningen? naah inte om de inte står något intressant 
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej inte längre
 56. Dansar du i bilen? hela tiden ju
 57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?  mitt namn om jag inte minns fel 
59. När var du i kyrkan senast? någon gång i vinrtas/våras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0